Nemecká značka Rossmann začala svoje prvé výrobky predávať v roku 1997 a odvtedy sa vďaka priaznivým cenám a vysokej kvalite tešia úspechom u zákazníkov. Aktuálne má zastúpenie v siedmich európskych krajinách s počtom takmer 4 000 predajní.
Rossmann predajne
S mottom „Moja cena. Moja kvalita. Moja značka.“ prináša drogéria parfuméria Rossmann svojim zákazníkom asi 35 privátnych značiek. Ide o na mieru šité produkty s veľmi priaznivými cenami, ktoré sú vďaka vysokej kvalite, neustálej inovácii a sledovaniu trendov porovnateľné s konkurenciou.
Pod pojmom Rossmann sa skrýva široký výber produktov od krémov, cez pracie prostriedky až po produkty pre domácich miláčikov. Ponuka obsahuje telovú, pleťovú a vlasovú kozmetiku, vrátane pomôcok na úpravu vlasov, dámske parfémy, papierovú drogériu, dámsku hygienu, produkty zamerané na starostlivosť o dieťa, pánsku kozmetiku, opaľovacie krémy, čistiace prostriedky a aj tie pre domácnosť. Okrem toho si v predajni Rossmann taktiež vyberiete z potravín a vitamínových doplnkov, čajov, výrobkov na dentálnu hygienu či produktov pre domácich miláčikov. Nechýba ani dekoratívna kozmetika. Každý si tak príde na svoje. Či už žienky, ktoré chcú mať svoje bývanie ako zo škatuľky, tak aj tie, ktoré sa chcú v akejkoľvek situácii páčiť.
Každý výrobok sa pýši vysokou kvalitou. Rossmann dohliada ako na pôvod zdrojových surovín, tak aj hotových produktov. Jednotlivé výrobky prechádzajú starostlivým výberom a absolvujú dôkladné akostné testy. Značka Rossmann je naozaj zárukou kvality, za ktorú si zákazníci nemusia priplácať. Cieľom firmy je hľadať spôsoby a možnosti, ako vyjsť v ústrety zákazníkom, uspokojiť ich požiadavky a spríjemniť im nákupy.